FANDOM

Filmiki Battlefield & Uclax 1/2Edytuj

Przebieg przeciętnego odcinka:

  1. ===Najpierw troszke poszpanujemy...===
  2. Sieeeeeeeeeeeeeeeeeeemango, ja jestem Ucla... (ded), oj zabił mnie bo afczylem. I to jest koleeee (ded) ...oj, odcinek z serii Batelfild end (ded) yyyy... Uklaks! I tu wam teraz pokaże mojego nowego piztoleta wyżebrtałrem go od takiego jednego... (ded) oj, to nie paczcie na te dedy bo to mój siostra grała i to mi nabiła (ded), NO ONI MAJOM JAKIEGOŚ NODUSAAAA!!! Ale mam zaraz wbijem kila bo tego tutaj no ten tego zamorduje (ded) AAAAAA! no nodusa majaaa! NOOOb! admin, report ks noobs noob team lol!
  3. ===...Potem troszkę polamimy===
  4. Kiedyś to nawet mialem tu penta killa,ale teraz coś mi ten tego nie idzie... (DED), no debil mnie nie hilnom! Jaki, grać nie umie cienszkom piechotom... (ded) yyy... może tera sobie wezme tego, medyka, on ma duży demejdż! (ded) cdn.

Seria inna niż wszystkieEdytuj

Jak sam napisal w opisie, ta seria obfituje w niespodziewane zwroty akcjii dedy, jest wspaniałym spektaklem dla całej rodziny - zabije go ten snajper z lewej czy czołg z prawej? Dla większego dobra większej ilości hajsu filmiki z serii tej nie są dostępne na urządzeniach mobilnych. Jak sam powiedział na filmach jest dużo ciekawych reklam, gdy nic się nie dzieje by odwrócić uwagę snajperów wroga.

Bf biedronka

Przykład zastosowania odwrócenia uwagi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki