FANDOM

Łowca Łowiec
Tytuł: I Guardian Internetu
Wygląd w grze:
Worldedit 2014-12-01 17-16-25-25
Typ: Assasin.
Frakcja: Oviseizm.
Mój ulubiony skill: Ult <3.
Najlepsza budowa: Int,mana i basic damage.
Fanart
Lol

Informacje ogólneEdytuj

I Guardian Internetu ŁowcaŁowiec - Stworzony przez Marnina, jak wszystko inne. Razem z nim walczą przeciwko Jaquexesowi i Kiedyminkraftoidom. Więcej na jego temat w artykule LowcaLowiec. Jedna z flagowych postaci MarŁoxesa. Ogólnie to to chyba asasyn (chyba nie ~Marnin). Co ważne ranged. Specjalizuje się we wzmacniniu swoich podstawowych ataków i zabijaniu z ulta. Ogólnie to raczej robi się go pod manę na ulta. I pod damage ulta. I też pod dobicie jak jakiś Troll-misiek go jakimś cudem przeżyje. Także polecam robić go pod damage podstawowy, inta i manę, dziękuję.

SkilleEdytuj

Atak z zaskoczenia Znacząco przyspiesza twoje ataki i szybkość ruchu oraz (nie pytaj mnie dlaczego) zamienia cię w Avaneę. Świetne combo ze skillem poniżej. Zwiększenie dmg ataków + zwiększenie szybkości. Efektywne, gdy rzucisz to np na Dravena.
Perfekcyjne uderzenia Wzmacnia twoje ataki. Wszystkie znacząco spowalniają przeciwników i zadają dodatkowy damage. Czytaj wyżej. Najlepiej zawsze mieć włączone, chyba że np pilnie potrzeba many na ulta.
Twoje ciało będzie moje Przyzywa rój latających owiec (rojem!) które zadają damage wszystkim dookoła i healują Ciebie. Ikonka! W praktyce healing nie działa tak dobrze. Czasem przydane bardzo w junglii, bo to jako tako jedyne Łowcy AoE.
Guardzi, zabrać go! Bije przeciwnika za niewyobrażalne 300/600/1000 damage! I cytując "Jeśli przeżyje, dostanie kosmicznego stunna". Kocham tego skilla (~Łowca). Rąbnięcie za 1000 i stun by dobić przeciwnika są absolutnie mistrzowskie. Wadą jest duży koszt, wolny pocisk i długi cast.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki