FANDOM

Odcineg O01S01Edytuj

"Czeźdź, witajdzie moji milji, JAKSAMIJUSHPEWNIEZDANRŻYLIŚCIEZAUWARŻYĆ to jest Lidrż ow Ledrżętz..." -to legendarne słowa mastera Minkraft Ulax Studnio. Stoczył on w nim heroiczną walkę "pienć na piendź" -Uklax, robiąc przy tym pienta kill i penta kiełbasy. W jego "tim" byli sami "Kazigzi", a w przeciwnym niedorozwinięte kucyki pony, potocznie zwane Hegarimami. O co chodzi w LoLu wie każda ciota, więc nie będe tłumaczyć.

Ledżendar tim UklaksaEdytuj

-"Senestir" (Uklax Studio) "ballada o zniszczonym ryjku oglądającego Nexusie" głosi iż Senestir to po StaroCerkiewnoSłowiańsku: Szpinakowy, wiecznie tańczący ognistą macarenę, romboidalny włos łosicy w 3 miesiącu ciąży".

-KwadratowotwarzyKOZA68. gdy przeczyta się to w nocy, o pełni księżyca, gdy zapieje złoty niedźwiedź, od tyłu, do góry nogami i krzycząc "Banialulki" wyjdzie: "Kryptołasicowate odkształtnogębawe rudogrubaskie ufodrzewo o smaku surowego Anglika".

-Mulacica2008. Heroicznie ratuje naszego hero przed brutalną śmiercią, biorąc na siebie śmiertelny cios Barona NaBóldogdupa. Następnie drze się "OMG ZEZNEZDIR NOBG, BAN HIM, IDIOT". Słowa te zainspirowały Sami Wiecie Kogo do napisania ballady.