FANDOM

Mhroczna Panda - panda, która przeszła na Ciemną Stronę Mocy.... Trudno w to uwierzyć, przecież pandy są takie SWEEEEETaśne! A jednak... Zajmuje się (nagminnie) poprawianiem błędów ortograficznych, interpunkcyjnych. Ma FIOŁA na punkcie achievementów. Potrafi godzinami zdobywać ich niezliczone ilości.
Fc PANDA

A w wolnych chwilach.....

Lubi mówić: MUAHAHAHA achivmenty".

Pochodzenie i HistoriaEdytuj

Mhroczna Panda pochodzi z Gensokyo. Cała jej rodzina to geniusze ze wszystkich przedmiotów ścisłych. Prawdopodobnie już w szczenięcych latach przejawiała skłonności do konstruowania zadań (matematycznych, fizycznych biologicznych... po co to wymieniać?) mających na celu destrukcję mózgu rozwiązujacego. Wygrywała liczne olimpiady i konkursy przez co narobiła sobie wielu wrogów. Przeszła na Ciemna Stronę Mocy i przybrała przydomek "Mhroczna Panda" aby bronić się przed nieprzyjacielami. W tym stanie pozostaje do dziś. Podobno została przygarnięta i wychowana przez wybitnego chińczyka o wiele mówiącym imieniu Yao nieznanej płci.
E3

Młoda Panda ze swoim opiekunem.

WyglądEdytuj

Jej umaszczenie w niczym nie różni sie od umaszczenia zwykłej pandy, ponieważ jest to zwykła panda z przypakowaną mózgownicą i iście człowieczym zachowaniem (pandołak).
Japanda

Jedyne zdjęcie Mhrocznej Pandy. Fotograf został zabity parę dni po zrobieniu zdjęcia.

CiekawostkiEdytuj

  • Podobnie jak Mhrooczny Kot, ma imię, lecz jest ono ściśle tajne i może je znać tylko ona sama.
  • Lubi śpiewać, jednak twierdzi, że wychodzi jej to beznadziejnie (nie słucha pocieszeń swoich sług i Npś-ów).
  • Jest mądrzejsza od Sztucznej Inteligencji.
  • Jej hobby to zdobywanie achievementów oraz poprawianie błędów w artykułach (strzeŻcie się osły ortograficzne!)
  • Lubi bambusów bambusy.
    Imagloles

    Nowy gatunek bambusa wychodowany przez Pandę.

  • Ma na ścianie napisane wiele tychże zadań. Nigdy się nie nudzi, ponieważ przez sen co noc pisze nowe. No-life.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki