FANDOM

Info o MarnymEdytuj

GIMBAZXA2.png

Wielkie Dzieło Twórcy wszystkiego

Kontakty z (CENSORED)
Edytuj

Marnin lubi Uclaxa, nie ma nic do niego, a do tego bardzo lubi oglądać jego Minkraftowe i BF'owe filmy. Jego marzeniem jest wykorzystać w swoich filmikach intro zrobione przez samego (CENSORED) .Wie dobrze, co Uclax lubi a czego nie, to samo tyczy sie reszty użytkowników tej Wiki, jeśli czytasz to, i jesteś zalogowany, to wiedz, że nie masz przed nim żadnych sekretów. Marnin jest (ledwo, ale jest) spokrewniony z Uclaxem, dzięki czemu dowiedział się o wielu interesujących Rzeczach, to właśnie wtedy, kiedy dowiedział się o tym , postanowił uwolnić swoją moc i stworzył wiki.

Powstanie WikiEdytuj

Na początku był chaos i oczywiście "Twórca wszystkiego", od razu kiedy dowiedział się o Tym postanowił działać, z chaosu powstała góra "Minkraft ". Żeby nie było nudno, na dole stworzył cywilizację "KiedyMinkraft'toidów " która miała sie osiedlić na górze "Minkraft ". Marniak nauczył je czesać brwi krzesać ogień i używać yy... nie ważne. Na początku wszystko było w porządku lecz gdy zaczęły sie zamieszki na ulicach, "KiedyMinkraft'toidy " żądały czegoś... nowego. czegoś czego tylko Marnin mógł im dać, był to "Święty Gral BF'a", chcieli pąsiąść jego moc. Marnin nie mógł na to pozwolić, więc z diamentów, złota, materii organicznej (nie pytaj)  i wełny stworzył wojownika, Guardiana LowceLowiec, i cały zakon Guardianów . dzieki nim udało sie pokonać "KiedyMinkraft'toidy ", i wysłać je na ląd, nie miały już wstępu na górę "Minkraft ". Dzisiaj, Marnin  jego prawa & lewa ręka & prawa noga LowcaLowiec i z reszta Guardianów , bronią wiki przed spamem i innymi gównami.

5 zasad korzystania z Wiki MarninaEdytuj

GUNWO.png

FAJER + TRAWA

1: Nie spamuj.

2: Pomagaj LowcyLowiec bronić wiki przed wściekniętymi Kiedyminkraft'toidami.

3: Nie obrażaj Minkraft Uclaxa (chyhychyba ty).

4: Nie nadużywaj mocy Admina.

5: Nie niszcz.                   LUBIE SER

Marnin.jpg

Ten MARNIN (nie idiota) w swoim żywiole,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki